Megogo змінює логотип, запускає ТВ-приставку і виробництво контенту


Опубликованно 23.11.2017 17:24

Megogo змінює логотип, запускає ТВ-приставку і виробництво контенту

Онлайн-кінотеатр Megogo провів рестайлінг фірмового стилю і починає освоювати нові напрямки. Сервіс анонсував запуск монобрендової телеприставки Megogo Box і зайнявся виробництвом власного контенту.

Онлайн-кінотеатр Megogo провів рестайлінг фірмового стилю і починає освоювати нові напрямки. Сервіс анонсував запуск монобрендової телеприставки Megogo Box і зайнявся виробництвом власного контенту. Навіщо міняти логотип?

За словами представників компанії, Megogo вийшов за рамки звичного розуміння «онлайн-кінотеатру». За майже шість років свого існування він перетворився на масштабну платформу цифрових розваг. Універсальність та багатогранність сервісу відображена в новому логотипі з тривимірною буквою M. Команда вибрала нейтральну гаму, а напис MEGOGO з попередньої айдентики добре знайома користувачам.

Перехід на новий фірмовий стиль буде поступовим, до кінця першого кварталу 2018 року компанія оновить всі додатки. Що з приставкою?

У Megogo Box доступні всі продукти сервісу, включаючи фільми, телебачення та прямі трансляції заходів. Приставки розраховані на користувачів телевізорів без функції Smart TV (на всіх популярних ТВ-платформах є додаток Megogo). Партнером по виробництву виступила американська Oasis Media Systems. У вартість приставки входить перший рік доступу до телеканалів і преміум-бібліотеці фільмів. Огляд боксу буде найближчим часом.

Компанія буде продавати Megogo Box через свою платформу і в партнерських магазинах. Скоро її можна буде купити в Україні за 2199 гривень, а на початку 2018 року вона з'явиться в Росії (не дорожче 4999 рублів) і інших країнах. Свій контент

Замість власних фільмів і серіалів Megogo планує випускати неформатний контент. Так, сервіс запустить реаліті-шоу про початківців акторів «Кіноакадемія». В рамках проекту шістнадцять дівчат і юнаків на п'ять тижнів помістять в закритий простір, де з ними будуть працювати професійні режисери і актори. Два фіналісти отримають головний приз — роль у кіно. Шоу створюється у співпраці з компанією AMEDIA TV, яка об'єднує чотири телеканалу і онлайн-сервіс «Амедиатека».

Megogo також тестує формат подкастів, орієнтованих на мобільних користувачів. Як пояснюють представники сервісу, жителі міст проводять у транспорті до 1,5-2 годин щодня, і сервіс збирається запропонувати їм якісний аудіоконтенту.

За останній рік аудиторія Megogo зросла з 40 мільйонів до 55 мільйонів користувачів.



Категория: Новости