Гра як сервіс: EA хоче перевести FIFA на підписку


Опубликованно 26.11.2017 04:32

Гра як сервіс: EA хоче перевести FIFA на підписку

Electronic Arts вже замислюється над відмовою від щорічного випуску нових частин FIFA, Madden NFL та інших ігор спортивних серій. За словами генерального директора EA Ендрю Вілсона, з часом вони перейдуть на підписку з регулярними оновленнями.

Electronic Arts вже замислюється над відмовою від щорічного випуску нових частин FIFA, Madden NFL та інших ігор спортивних серій. За словами генерального директора EA Ендрю Вілсона, з часом вони перейдуть на підписку з регулярними оновленнями. Процес пішов

EA вже використовує нову модель в мобільних версіях спортивних симуляторів. Так, на смартфоні гравцям не потрібно завантажувати нові випуски FIFA — до початку чергового сезону розробники викочують оновлення існуючої гри.

На азіатському ринку компанія також просуває онлайн-гру FIFA Online, яка отримує масштабні оновлення приблизно раз в чотири роки. Все інше час EA випускає завантажувані DLC.

Схожі процеси відбуваються в музичній індустрії і програмного забезпечення. Завдяки стриминговым сервісів начебто Spotify і Apple Music цифрові продажі музики вже складають більше половини загальної виручки, а Microsoft і Adobe замість одноразової покупки пропонують підписки на Office 365 і Creative Cloud. Не дивно, що EA все частіше думає про ігри як про сервісах. З іншого боку, саме це і вбило серію Mass Effect.

На цьому тижні Electronic Arts, крім усього іншого, оголосила про покупку студії Respawn Entertainment, відомої серії Titanfall.

Джерело: Bloomberg



Категория: Новости