Київський проспект Палладіна розширять


Опубликованно 13.05.2018 04:32

Київський проспект Палладіна розширять

На проспекті Палладіна у Святошинському районі столиці облаштують велосипедні доріжки і розширять проїзну частину. Робочий проект капітального ремонту проспекту затвердила КМДА. У планах міської адміністрації ремонт ще шістдесяти комунальних об'єктів.

Як повідомив заступник голови КМДА Дмитро Давтян, в процесі ремонту не тільки розширять проїзну частину проспекту Палладіна, але і приведуть у відповідність сучасним нормам асфальтобетонне покриття, облаштують велосипедні доріжки і прилеглі території. У міській адміністрації вважають, що ці заходи дозволять підвищити безпеку і комфорт водіїв і для пішоходів.

Чиновник зазначив, що робочим проектом передбачено розширення проїжджої частини до чотирьох смуг в тих місцях, де вони відсутні, а також забезпечення водовідведення та зовнішнього освітлення, переобладнання інженерних мереж та облаштування велосипедних доріжок. Всі роботи мають бути виконані за дев'ять місяців.

За словами Давтяна, цього року столична влада розраховує отримати додатково понад 2 мільярди гривень на ремонт і реконструкцію доріг. Половина цих коштів має надійти з Дорожнього фонду, ще мільярд - від Митного експерименту.

«У цьому році столиця отримає з Дорожнього фонду 1 мільярд 153 мільйони гривень. Для нас це дуже велика сума, яка дозволить провести суттєвий ремонт і реконструкцію доріг. Крім того, ми отримає гроші від Митного експерименту, за планом це сума складе трохи більше 1 мільярда гривень», - сказав Давтян.

Додаткові два мільярди КМДА планує витратити на ремонт шістдесяти комунальних об'єктів. Першим об'єктом у цьому списку стане розв'язка на Шулявці. Роботи з ремонту розв'язки міська адміністрація планує розпочати в цьому році, а, можливо, і здати об'єкт до кінця року. У планах ремонт на бульварі Дружби Народів та проспекті Миколи Бажана, а також ряду інших великих вулиць і вуличок, шляхопроводів і доріг.

Нагадаємо, що Державний дорожній фонд України почав працювати 1 січня 2018 року. Згідно з проектом, 60% коштів фонду будуть спрямовані на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання доріг загального користування державного значення. Ще 35% коштів будуть направляти на дороги місцевого значення. Решта 5% - на фінансування безпеки дорожнього руху.

Митний експеримент почав працювати в столиці в 2016 році. Він передбачає, що половина надпланових митних надходжень (мито, акцизний податок, податок на додану вартість на ввезені в Україну товари) місцевої митниці направляються на ремонт доріг.


14

Категория: Автомобили