Continental завершує тестування технології одержання каучуку з кульбаб


Опубликованно 08.09.2018 04:44

Continental завершує тестування технології одержання каучуку з кульбаб

Компанія Continental приступила до завершального етапу тестування технології виробництва натурального каучуку з кульбаб в науково-дослідному центрі Taraxagum Lab в німецькому місті Анклам. Серійне виробництво шин з цього матеріалу планується почати в 2023 році.

Науково-дослідний центр Taraxagum Lab був створений в рамках проекту по розробці технології видобутку натурального каучуку з коренів кульбаби, над яким Continental працює спільно з Інститутом молекулярної біології та прикладної екології ім. Фраунгофера (IME) університету Мюнстера, науково-дослідним Інститутом ім. Юліуса Куна (Кведлінбург) та експертами з селекції рослин ESKUSA (Паркштеттен).

Групі дослідників на чолі з професором Мюнстерського Університету Дірком Прюфером вдалося отримати каучук з коренів кульбаби, придатний для виготовлення автомобільних шин, який стане більш дешевою і доступною заміною натурального латексу, що видобувається з каучукового дерева (гевеї бразильської). Спеціальний сорт кульбаби був виведений в ботанічному саду Мюнстерського Університету. Перші експериментальні шини, виготовлені з інноваційного матеріалу Taraxagum німецький концерн представив на Міжнародному салоні комерційних автомобілів (IAA) у Ганновері в 2014 році. Як показали тести, виготовлені з такого каучуку шини, не поступаються традиційним.

На створення центру в Анкламе компанія інвестувала 35 мільйонів євро. Кілька днів тому в лабораторії розпочався монтаж обладнання для екстрагування каучуку з коренів кульбаби. Екстракційна установка площею близько 50 квадратних метрів важить майже 40 тонн. Очікується, що з її допомогою перший каучук буде отримано до кінця осені.

«Ми дотримуємося графіку, хоча спочатку хвилювалися, що довга зима створить нам проблеми. Зараз все йде швидко», - сказав керівник дослідницької лабораторії Taraxagum Lab Anklam Карстен Венц.

В Continental вважають, що створення «каучукових плантацій» в Центральній та Північній Європі дозволить знизити витрати на перевезення сировини і викиди СО2, а також зменшити залежність виробників автомобільних шин від цін на світовому ринку каучуку, що видобувається з гевеї бразильської, культивуруемой переважно в тропічній Азії. Зараз він складає від 10 до 30% всього каучуку, використовуваного у виробництві шин. Промислове використання нового більш дешевого і доступного сировини Taraxagum може початися не раніше, ніж через п'ять років.


14

Категория: Автомобили